vicces13 /3

 2011.07.17. 10:42

Dilis, mint az olasz TV
Nem is lopás a torrent: ami letöltesz, azt vissza is töltöd
Im painting extremely abstract - no paint, no canvas /Steven Wright/
A disznónak is két oldala van, mégsem egyenlet!
Nekem hiányzik Palik László. Ő volt a só a tortán.
A stílus maga az ember, b*zmeg!
Utálom a perizciáást
Mi az örök élet titka?...iddqd
Akkora buli van, hogy mindjárt lelocsolom benzinnel magam
Karácsonykor: Kitakarítottam, behoztam és feldíszítettem a fát, elfáradtam, tököm tele, jöhet az a zsidó srác!
A barokknak most reneszánsza van
És mit gondol a tradicionális angol sörről? - kérdezik a cseh turistát Angliában. - Hát szerintem úgy ahogy van vissza kéne önteni a lóba!
Nem úgy alakul az este, ahogy terveztem. 18:00-ig nem akartam inni


süti beállítások módosítása